20 Ocak 2013 Pazar

Esas albüm teşekkür yazısı

Galiba 11 yaşındaydım. Okuldan anneme bir anket göndermişlerdi. Çocukların ilgi alanları üzerine sorular sormuşlar. Cevaplardan bir yol yordam çıkaracaklar. Salonda ders çalışıyordum, annem yanıma gelip, "Melis," dedi, "Sen ileride ne yapmayı hayal ediyorsun?" Durdum, biraz düşündüm. Ama daha düşünürken bile içimde acayip bir kıpırdanma hissettim. "Anne! Ben böyle insanlara bir şeyler anlatmak istiyorum," dedim. "Çok fazla, çok fazla şey."
Bazen bana şarkılarımda çok fazla şey anlatmaya çalıştığımı söylüyorlar. Hiç üzülmüyorum. Çünkü 11 yaşında karar vermişim işte. Anlatmaya. Çok anlatmaya. Üstelik bir de müzikle anlatıyorum. Tam istediğim gibi. Bana yazdığınız cümlelerin hepsine cevap veremiyorum, özür dilerim. Münasebetsiz mailleri bir kenara bırakırsak çoğunlukla gözlerim doluyor. Hassas hikayeleriniz aklımın bir köşesinde. Nasıl böyle oluyor diye düşündüğüm çok fazla/özel cümleyle karşılaşıyorum. Ama sonra düşünüyorum, ben 11 yaşında karar verdiysem herkesin de söyleyecek sözü vardır; 21 yaşında, 31 ya da 41 yaşında.
Albümümü alan ve bir şey hisseden herkese teşekkür ederim. Tüm kalbimle. Gerçekten.

10 yorum:

  1. Günlerdir,özellikle geceden sabaha doğru akan zaman dilimlerinde dinliyorum albümünüzü.Ki bence Melis Danişmend dinlemek demek öncelikle insanın içine,köşesine çekilip müziğinizi yaşaması demek.Hissettiklerimi yazmasam olmazdı neticede uzun zamandır bu albümü bekliyordum;şurada minik bir yazım var,Biraz Gülmek İstiyordum hakkında.

    Sevgilerimle.

    http://beyazciklet.blogspot.com/2013/01/biraz-gulmek-istiyordum-uzun-zamandr.html

    YanıtlaSil
  2. Çok şey anlattığın için, içimizden hissedebildiğimiz şekilde anlattığın için mükemmelsin bence. O sözlerle melodiler arasında hissettiklerimin, düşlediklerimin haddi hesabı yok. sen yaz ben okurum ,sen yaz ben dinlerim (: Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bende tüm kalbimle size teşekkür ediyorum ki benim için böylesine kıymetli insanlara söyleyemediğim her teşekkür içimde yara olmasın...albüm muhteşem!bir haftadır eve kapandım proje çalışıyorum ve evde bana ençok eşlik eden ve ençok huzur hissettirebilen tek ses melis danişmend!
    birgün biryerlerde karşılaşıp,sohbet edebilmek ümidiyle,tüm kalbimle.gerçekten..:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba. Bursa semalarından.
    saatler 04.46.35
    ben özür dilerim ama albümün haberini çok geç aldım ve sabahı bekleyemedim albümü alıp dinlemek için, indiriverdim ordan burdan.
    bu özür dilenirken yazar gerçekten mahçup ama.
    ne güzelsin Melis.

    saat 04.57.35 oldu.
    birkaç saat daha erken dinleyebildiğim için mutlu ve fakat indirgen olduğum için mahçubum. bunu defalarca dile getirmek istiyorum.

    sen hep ol Melis. biz, anlayanlar veya anladığını sananlar olarak bilelim seni hep.

    "Çok fazla, çok fazla şey." anlattın, iyi ki böyle oldu, oluyor.

    huzur dolsun için.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Melis, bloguna twitter accountındaki infodan ulaştım. İsim çok tanıdık geliyordu, sonra hatırladım ki ortaokulda aynı okuldaydık. Kalamış lisesi. kardeşin de aynı okuldaydı değil mi:)?
    Sadece merhaba demek istedim, internet denizinde tanıdık yüz görünce şaşırıyor bazen insan.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun : ) Bende bir değerlendirme yazısı yazdım... Burdan ulaşabilirsiniz : ) http://eminabdituzer.blogspot.com/2013/02/melis-danismend-biraz-buyumek-istiyordum.html

    YanıtlaSil
  7. Selam Melis,

    Ben Belcika'da Rock Werchter Pearl Jam konserinde karsilastigin hayranin Beste :) Yeni albumun muhtesem! Kac defa dinledim hatirlamiyorum bile...tum parcalara eslik eder hale geldim, o derece yani :)
    Mart ayinda Istanbul'a geliyorum, facebook'tan gordugum, konser programin belli olmaya basladi senin de. 22-23-24 Mart icin herhangi bir konser plani var mi Istanbul'da? seni canli dinlemek isterim...
    Rock Werchter planlari var mi bu sene?
    Sevgiler,

    Beste

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Yeni albümün ilk konseri için;

    ÇALKANTILI İSTANBUL HALLERİ VE MELİS DANİŞMEND

    http://www.berrakinkaleminden.com/

    YanıtlaSil
  10. Genç-iz'i izledim bugün sesin kadar kişiliğinde mükemmel artık yeni bir hayalim daha var ve melis danışmendle bir kere bile olsa sohbet etmek - imkansız diye birşey varmıdır melis ?

    YanıtlaSil